Oops! Sorry!!


This site doesn't support Internet Explorer. Please use a modern browser like Chrome, Firefox or Edge.

AA Digital Services Blog

Hoe pak je digitale marketing aan? Hoe kan je jouw bedrijf verzekeren van een continue groei? Wij willen jou graag helpen door het geven van enkele tips over de huidige mogelijkheden.

Boek een gratis gesprek met ons

Tevreden en blijven staan, of groeien en...? Wees voorbereid voor de toekomst!

Geschreven door

Aurelio De Pourcq

Geplaatst op

16/09/2020

Het gevoel dat veel ondernemers hebben: "Tevreden zijn"

Maar, wat is tevreden zijn precies? Business verloopt goed, klanten komen binnen, facturen worden betaald en winst wordt gemaakt. 

Elke ondernemer komt op uiteindelijk op een punt, waar ze "tevreden" zijn. Een punt waar hun bedrijf blijft staan, een punt waar ze niet voorbij raken. We noemen dit "tevreden".

Maar is dit écht wat je wilt? Is tevreden gelijk aan stabiel? Is tevreden gelijk aan klaar voor de toekomst?

In elke branche zijn er bedrijven die groeien en domineren, terwijl andere blijven staan of de verkeerde keuzes maken en uiteindelijk falen. 

Niet groeien is niet per se een probleem, als u als eigenaar "tevreden" bent met waar het bedrijf is.

Maar, ben je klaar voor de toekomst, ben je echt "tevreden"? Heb je genoeg tijd om te focussen op belangrijke zaken zoals je doelen, je dromen, je hobby's en je gezin? De echte vraag hier is, gaat alles zoals gehoopt?

Zijn jouw doelen al gerealiseerd, of gaat het de goede kant op? Ben je zowel zakelijk als persoonlijk op het goede pad? Ben je verzekerd van een doorlopende groei van je inkomen en bedrijf? Een goede toekomst voor uw gezin?

Misschien is je bedrijf op dit moment aan het groeien. Maar, gaat alles echt naar wens? Behaal je elke week jouw doelen? Kan je rekenen op een vaste, stijgende, voorspelbare omzet & winst? Zou je echt niets veranderen, moest het kunnen? Heb je de financiële vrijheid die je wilt, al bereikt?

Hoe je ondernemen ook bekijkt, er is een ongemakkelijke positie waar de eigenaar nog steeds veel te veel werk moet doen. Teveel werk voor wat die persoon er kan uithalen. Hard en veel werken om die volgende inkomsten te verzekeren, ook al is er geen zekerheid dat die zal komen.

Ook middelgrote en grote bedrijven zitten met deze problemen. Meer personeel = meer werk. Als je niet bent voorbereid, en niet verzekerd bent van een voorspelbare groeimarge, een kanaal die voorspelbaar klanten zal opleveren...

Dan kunnen die bedrijven in problemen komen, bij de kleinste verandering op de markt kan het personeel de dupe worden van een slechte strategie. Een bedrijf met veel personeel is afhankelijk van veel werk. Minder werk = minder personeel nodig. 

Dit is allemaal logisch, maar toch is het grootste deel van de ondernemers afhankelijk van een onstabiele inkomstenbron. Natuurlijk, mond-aan-mond reclame is het beste, maar dit doet niet de job als je wil uitbreiden of de strijd aangaan met de moordende concurrentie. Je moet mond-aan-mond reclame genereren bij je voltallige doelpubliek, het verschil maken.

Om je bedrijf te verzekeren van de toekomst of een continue groei, heb je een schaalbaar systeem nodig dat voorspelbaar klanten oplevert. Een systeem dat je bedrijf kan positioneren op de markt, het verschil maken met je concurrenten.

Ik kan je vertellen, in deze tijden is alles mogelijk dankzij de digitale kracht.

De concurrentie is bitterhard, en wie niet digitaal gaat (met een sterke strategie), zal vroeg of laat de strijd met de concurrentie verliezen. Geloof het of niet, maar de toekomst is sober voor bedrijven die weigeren te digitaliseren.

Het is niet genoeg om een geweldig product of service te hebben. Je moet ook een unieke waardepropositie ontwikkelen. Wat onderscheidt jouw bedrijf van de concurrentie? Wat maakt jouw bedrijf uniek? Hoe pak je het aan? Hoe breng je jouw bedrijf, services of producten op de markt?

Veel bedrijven falen, omdat ze geen plan hebben. Geen plan voor de toekomst. Geen plan of buffer voor het onverwachte. Ze rekenen op de huidige gang van zaken, maar houden geen rekening met de concurrentie, de doelgroep hun noden of de marktevolutie.

Geen effectieve lange termijn strategie, geen doelen of geen plan om die doelen te realiseren… 

Dit, is de definitie van "tevreden". Blij met de huidige gang van zaken, maar geen idee hoe de toekomst eruit ziet.

Ondernemers in deze positie denken: Ik ben tevreden met de huidige gang van zaken en mijn bedrijf doet het goed, klanten staan te springen om met mij te werken/te kopen. Ik wil het graag zo houden.

Maar, "zo houden"... Hoe doe je dat? Ben je zeker van de toekomst? Wil je blijven hard werken? Ben je écht tevreden?... Deze vraag, is iets waar ondernemers even moeten bij stilstaan. Goed nadenken, want deze vraag heeft duizenden definities. 

Je weet niet wat de toekomst kan brengen, kijk naar het COVID-19 virus dat op dit moment nog steeds business na business sloopt, de dromen en het leven van duizenden ondernemers vernietigt...

Maar denk ook aan de wereld die digitaliseert en de traditionele marketing aan het vernietigen is... Bedrijven die al +100 jaar bestaan die kapot geconcurreerd worden dankzij de fantastische digitale campagnes van nieuwe concurrenten...

Je moet de toekomst creëren. Je moet weten wat er komt, je moet kunnen voorspellen en die verwachtingen overtreffen! En dat is perfect mogelijk in deze tijden, mits een goede digitale strategie. 

Een strategie die letterlijk voorspelbaar klanten oplevert. Een systeem dat high-value leads produceert als een machine.

Het financiële succes in elk bedrijf komt wanneer de "vraag" consequent groter is dan het "aanbod". En om dat te laten gebeuren, heb je een bewezen, schaalbaar 'systeem' nodig.

Een doordacht systeem dat geautomatiseerd is voor het genereren van een stroom van aan voorspelbare hoog gekwalificeerde leads.

Met andere woorden, u moet een systeem hebben dat meer vraag creëert dan aanbod.

Kijk, de meeste ondernemers weten niet wat ze doen... Als het gaat om advertenties, zitten de meeste bedrijfseigenaren vast in een gevangenis die ze zelf hebben gebouwd.

Ze beschouwen reclame als een kost. Niet als een investering...

En als zodanig, schalen ze hun advertenties of bedrijf nooit.

Laat mij duidelijk zijn hier. Betaalde advertenties (Google en Facebook) zijn geen kosten voor uw bedrijf. Ze zijn HET allerbeste, moderne investeringsvoertuig dat de mensheid kent!

Maar als u geen 'systeem' heeft om advertenties op betrouwbare wijze om te zetten in winst.

Of geen expertise heeft om de tools efficiënt in te stellen...

Is het bijna onmogelijk om goede cijfers te krijgen. Dus de meeste ondernemers durven de stap niet te zetten, hebben een slechte ervaring of geloven er gewoon niet in.

Online adverteren zonder een sterk, efficiënt systeem is als geblinddoekt vliegen met een vliegtuig.

Je hebt geen idee waar je heen gaat, en of het goed gaat aflopen.

Mensen worden veeleisend, en in de toekomst zullen enkel de bedrijven met een sterke digitale strategie overleven.

Speel in op de toekomst, en verzeker uw toekomst. Onze lieve landgenoten en jouw ideale klanten brengen dagelijks meer tijd door op het internet, dan ze in hun woonkamer naar televisie kijken...

Een advertentie loslaten op uw doelpubliek zonder strategie, is net alsof je een pijl in de lucht schiet en hoopt een vogel te raken die je niet kan zien. 

Laat mij het even verklaren... Slechts 3% van jouw doelpubliek is opzoek naar wat jij kan bieden. Maar, toch ligt de sleutel bij de overige 97%... Wil je weten wat ik bedoel? Klik hier, en ontdek mijn blogpost over de geheime markt-formule!

De conclusie van deze post, is dat elk bedrijf een sterke digitale strategie nodig heeft.

Een goede digitale partner, kan alles veranderen. De ideale digitale partner kan jouw bedrijf opwaarderen en helpen om je doelen te bereiken. Een creatief persoon en team dat meedenkt met jou en jouw bedrijf. 

Een betrouwbare digitale partner dat alles doet voor jouw bedrijf en je progressie kan garanderen.

Iemand die je visie over marketing zal veranderen. Iemand die jou de sleutel tot succes kan tonen.

Iemand die een 'systeem' heeft, om je bedrijf op te schalen. Iemand die een systeem heeft waarmee je jouw doelen kan realiseren. Waarmee je jouw bedrijf kan opschalen naar 5,6,7,8 figuren...

Als je zo iemand zoekt, dan heb ik misschien wel wat je nodig hebt. Ik heb hét systeem gecreëerd, waarmee je bedrijf kan verzekerd worden van een continue groei.

Een systeem dat voorspelbaar high-value leads zal genereren. Een lange termijn strategie, waarmee jouw bedrijf de markt kan domineren. 

Elke maand 5, 10, 30 of zelfs 50+ hoogwaardige droomklanten... 

(En het ontelbaar aantal nieuwe klanten die erbij komen dankzij de mond aan mond reclame door onze campagnes!)

Laten we de toekomst creëren, boek een gesprek met mij hier en ontdek de échte kracht van het internet.

Een droom blijft een droom als je er aan blijft denken... Wat als je van je droom, verschillende doelen maakt? En voor elk doel, maak je een strategisch stappenplan. Vier elke stap dat je maakt. Creëer uw succes, verwacht niet dat het magische zal gebeuren.

Ik als Business Marketing Expert & Business Growth Expert, zie bedrijven van mijn partners als mijn eigen bedrijven. Ik kan helpen met je bedrijf te positioneren en zelf verder dan dat. Ik breng kennis en informatie, ik lever resultaten en help met de ontwikkeling van jouw bedrijf. Alles online voor jouw business, van A tot Z. 

Stand out, make the difference. Gebruik de digitale revolutie van 2020 in je voordeel, laten we een gesprek houden om je doelen en toekomst te bespreken.

Klik hier... En ik neem je mee naar de wereld van onbeperkte hoog gekwalificeerde leads. ‘De leads supermarkt’.

Op jouw succes!

Tot snel

Wilt U Ontdekken Hoe Onze Aanpak Uw Bedrijf Kan Positioneren Op De Markt?

Laten we een gratis strategiesessie houden om te zien hoe dit systeem bij uw bedrijf zou werken!

Boek een gratis gesprek

© 2020 AA Digital Services

Privacy Policy - Algemene Voorwaarden

Onze website maakt gebruik van cookies

We gebruiken cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, om functies voor sociale media te bieden en om ons verkeer te analyseren. Meer informatie kunt u vinden in ons Privacy Beleid. Door gebruik te maken van AA Digital Services geeft u aan dat u akkoord bent met onze Algemene Voorwaarden.